Od 2015 roku Orsadrinks rozszerza swoją sieć dystrybucji również na kontynent azjatycki, w szczególności na kraje Bliskiego Wschodu i Azji Południowo-Wschodniej.
W drugiej dekadzie XXI wieku firma rozpoczęła ambitny proces restrukturyzacji, zarówno na poziomie firmy, jak i struktury organizacyjnej, aby móc wspierać rosnący rozwój w skali globalnej.
Oprócz rozwoju składników koktajli, w ciągu ostatnich kilku lat nastąpił również znaczny wzrost produktów przeznaczonych do napojów gorących i kawiarni, co odnawia związek ODK z jej początkami i pozwala firmie wzmocnić swoją obecność nawet w krajach o niskim spożyciu napojów alkoholowych.
Aby móc mieć pełną kontrolę nad procesem produkcji i doborem surowców, zdecydowano się na znaczne inwestycje w internalizację produkcji, w celu osiągnięcia zaawansowanej technologii procesowej, czego rezultatem są najnowocześniejsze i w pełni zautomatyzowane zakłady produkcyjne.